Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

γιορτάζει η φίλη μας mar9659 !!!!!!!!

Μαριάννα μου χρόνια πολλά 


7 σχόλια:

  1. Ενα ευχαριστώ είναι πολύ λίγο!!!
    Μα η αγάπη μου και η συγκίνηση μου
    είναι αρκετή Μαριλισάκι μου πολυαγαπημένο!!!
    Χίλια ευχαριστώ λοιπόν απο τα βάθη της καρδιάς μου
    για το δωράκι σου...δεν εχω παρα να βάλω το κεράκι...γιατί ολα δεν θα τα χωρέσει...χαχαχα!!
    Γλυκό φιλί και πολύ πολύ αγάπη φιλενάδα♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύη μου !!!Ευχαριστώ πολυ απο καρδιάς♥
    Περάστε σε λίγο όμως να σας κεράσω....
    διότι η έκπληξη της Μαρίλις με βρήκε απροετοίμαστη....
    φιλάκιααα♥
    Παίρνω την τούρτα μου και τρέχωωωω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Μαριάννα,
    με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χίλιες ευχές από καρδιάς στην γλυκιά Μαριάννα!
    Να είναι χιλιόχρονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερινιώ μου!!!χίλια ευχαριστώ απο καρδιάς...!!!
    οχι μονο απο εδώ περαστε καιο απο το σπιτικό μου
    κερνάωωω....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 'Ελενα αγαπημένη μου!!!
    Ευχαριστώ πολύ πολύ μέσα απο την καρδιά μου!!
    μα σε περιμένω και στο σπιτικό μου να σας τρατάρω
    ποτό και γλυκάκι....γλυκές μου φιλενάδες!!!
    φιλάκιαααα♥ இڿڰۣ-ڰۣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή