Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Κορίνα μου ,,,,,,, έφυγες νωρίς

MyCommentStop.com is your one stop myspace resource


Κρατῶ λουλοῦδι μᾶλλον.

Παράξενο.
Φαίνετ᾿ ἀπ᾿ τὴ ζωή μου
πέρασε κῆπος κάποτε.


Στὸ ἄλλο χέρι

κρατῶ πέτρα.

Μὲ χάρη καὶ ἔπαρση.

Ὑπόνοια καμιὰ

ὅτι προειδοποιοῦμαι γι᾿ ἀλλοιώσεις,

προγεύομαι ἄμυνες.

Φαίνετ᾿ ἀπ᾿ τὴ ζωή μου

πέρασε ἄγνοια κάποτε.


Χαμογελῶ.
Ἡ καμπύλη του χαμόγελου,
τὸ κοῖλο αὐτῆς τῆς διαθέσεως,

μοιάζει μὲ τόξο καλὰ τεντωμένο,

ἕτοιμο.

Φαίνετ᾿ ἀπ᾿ τὴ ζωή μου

πέρασε στόχος κάποτε.

Καὶ προδιάθεση νίκης.




Τὸ βλέμμα βυθισμένο

στὸ προπατορικὸ ἁμάρτημα:

τὸν ἀπαγορευμένο καρπὸ

τῆς προσδοκίας γεύεται.

Φαίνετ᾿ ἀπ᾿ τὴ ζωή μου

πέρασε πίστη κάποτε.


Ἡ σκιά μου, παιχνίδι τοῦ ἥλιου μόνο.
Φοράει στολὴ δισταγμοῦ.

Δὲν ἔχει ἀκόμα προφθάσει νὰ εἶναι

σύντροφός μου ἢ καταδότης.

Φαίνετ᾿ ἀπ᾿ τὴ ζωή μου
πέρασ᾿ ἐπάρκεια κάποτε.


Σὺ δὲν φαίνεσαι.
Ὅμως γιὰ νὰ ὑπάρχει γκρεμὸς στὸ τοπίο,
γιὰ νά ῾χω σταθεῖ στὴν ἄκρη του
κρατώντας λουλούδι
καὶ χαμογελώντας,

θὰ πεῖ πὼς ὅπου νά ῾ναι ἔρχεσαι.

Φαίνετ᾿ ἀπ᾿ τὴ ζωή μου

ζωὴ πέρασες κάποτε.






Κική Δημουλά







8 σχόλια:

  1. Σου κρατω το χέρι, και προσεύχομαι ευλαβικά δίπλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοριτσάκι μου,τα λόγια είναι περιττά...
    μόνο μια ευχή να τη συνοδεύει στην αγκαλιά των αγγέλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για αυτούς που φεύγουν νωρίς ποτέ δεν βρίσκω λόγια...

    Σε φιλώ, την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ένα κορίτσι 18 χρονών .......
    και μια μάνα που κανεί μας δεν βρίσκει λόγια .......
    σας ευχαριστώ που προσευχόσαστε μαζί μου ,
    σας ευχαριστώ που το μοιραζόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ, ΓΙΑΤΙ??? Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλυκια μου φιλη μην κλαψεις ,γλυκια μου φιλη μην θρηνισεις κανεις μας δε χανεται απλα μας παρακολουθει απο καπου τοσο κοντα μας που δε το φανταζομαστε.Σε ακούει και σε βλέπει απλα δε μπορεί να σου μιλήσει.Το πιστευω πως ολες οι ψυχες μας ακολουθούν.Να την θυμάσαι οπως την γνώρισες στις καλές και στις κακές στιγμές και να την τιμας μαζί με τους δικούς της ανθρώπους θα σου ειναι ευγνώμων και δε θα ανησυχει.Το πνεύμα της θα ειναι ελεύθερο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σιγουρα ειναι οτι πιο δυσκολο και ευχομαι να μην συμβεί σε κανένα αλλα μονο ο θεος γνωριζει το γιατι.Μακαρι να μπορουσαμε να ειχαμε απαντηση .Κουράγιο και υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή