Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

με στόχο την καρδιά ........



Αυτό το γράμμα είναι γραμμένο απο ένα υπέροχο πλάσμα , μια καθηγήτρια του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου που για καλή μου τύχη έτυχε νάναι καθηγήρια και στις τρεις κόρες μου !!!!








Στην αρχή δεν υπήρχαν λόγια ... μόνο δάκρυα , οργή  και θλίψη . Για το γεγονός που συντάραξε όλους μας μιλάω , το θάνατο , τη δολοφονία του δεκαπεντάχρονου Αλέξανδρου . Η μοίρα το έφερε να συναντήσω αυτό το γλυκύτατο πλάσμα σε μια τρυφερή ηλικία και να μοιραστώ μαζί του στιγμές όμορφες , δύσκολες , χαρούμενες , αληθινές . Να δω το χαμόγελο του ,να αφουγκραστώ την καρδιά του .Εκέινη που ο ειδικός φρουρός έβαλε στόχο  εκτελώντας με ψυχραιμέια και ακρίβεια ... Αν γράφω αυτές τις γραμμές το κάνω γιατί αισθάνομαι όχι μόνο σε εκείνον μα και σε όλους τους μαθητές μου , μαζί με μια μεγάλη συγνώμη ......

Συγνώμη καλέ μου Αλέξανδρε για όλες εκείνες τις φορές που σε μαλωσα γιατί δεν έγραφες σωστά το "π" , συγνώμη γιατί τόσο σε πίεσα να έχεις ένα καθαρό και τακτοποιημένο τετράδιο , συγνώμη για όλες τις στιγμές που θέλοντας να σου περάσω την γνώση ήμουν αυστηρή και ανυποχώρητη , που στόχευα τόσο πολύ στο - έτσι και αλλιώς έξυπνο - μυαλουδάκι σου , συγνώμη για εκείνες τις φορές που η καρδιά σου και ότι αυτή πολύτιμο κουβαλούσε περνούσε σε δευτερη μοίρα μπροστά στον απόλυτο στόχο .. " να μάθεις σωστά "

Συγνώμη για τα τρυφερά και τόσο μα  τόσο καλότυχα παραμύθια που σου διάβαζα , εκέινα που δεν είχαν δράκους και καούς λύκους να παραμονεύουν . Συγνώμη που δεν σου είθπα την αλήθεια για τον κόσμο που σε περιμένει , το βίαιο , τον άδικο , τον παράλογο ..... Συγνώμη που δεν σε προετοίμασα . Αν ήξερες μπορεί τον κακό λύκο  να τον καταλάβαινες και νβα φυλαγόσουν .....

Συγνώμη παιδί μου , κάθε μαθητή και μαθήτρια μου για όλες εκέινες τις άχαρες στιγμές που το μυαλό γίνεται αποκλειστικός στόχος , που οι παλμοί της καρδιάς , η επαφή , το συναίσθημα ατονούν και χάνονται μέσα στο ισοπεδωτικό χωνευτήρι του εκπαιδευτικού μας συστήματος . Συγνώμη που σε βομβαρδίζω με θεωρίες και λόγια όταν στην πράξη τίποτα δεν κάνω για να φτιάξω την κοινωνία μας καλλίτερη , ωστές να έχω να σου παραδώσω ένα κομματάκι ελπίδας , εκέινης της ελπίδας που  βρίσκω στο βλεμω σου όταν τολ΄μω να σε κοιτάξω κατάματα .

Αυτής της ελπίδας το φως  - που στις μέρες μας φαντάζει λιγοστό , είνια η αλήθεια - κράτα το φυλαχτό και μην το σπαταλάς ανώφελα . 'αναψε μια μικρή φωτιά και ζεστανε τον παγωμένο απο την βία , την οργή και την θλίψη κόσμο μας . Μην αφήνεις το σκοτάδι  να μας πνίξει . Τούτες τις μέρες που ΄'ερχονται , τις γιορτνές  , ψάξε να βρεις την αληθινή χαρά μέσα σου , εκέινη που πηγάζει απο την αγάπη , την συντροφικότητα , το μοίραμα και μην υποκύψεις στις σειρήνες της χαλαμσ΄'ενης απο το χρήμα κοινωνίας μας . Κάνε δώρο στους γύρω σου αυτήν την αλήθεια της ψυχής σου , μήπως και ο κόσμος ζεστάνει λίγο , μήπως αποκτήσει λίγη ανθρωπιά ......

Κι εγώ ένα πράγμα σου υπόσχομαι ... πως θα προσπαθώ απο  δω και πέρα  να βάζω πρώτα απο όλα στόχο την καρδιά , την τρυφερή και ανήσυχη εφηβική σου καρδιά .......

                                                                                                          Β.Χ.

Το κρατάω τώρα δυο χρόνια  , το διαβάζω , το ξαναδιαβάζω , σκεφτομαι και τα δικά μου λάθη .......... Σήμερα αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας .....,

18 σχόλια:

  1. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΟ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΤΟ ΝΕΟ LOOK ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστούμε πολύ που μοιράστηκες κάτι τόσο πολύτιμο μαζί μας!!
    Καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sweet dreams είσαι πολύ γλυκειά , τα χριστούγεννα είναι πολύ σημαντικά για μένα αν και φέτος έχουμε μια μεγάλη δυσκολία στην οικογένεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @maria μου σ ευχαριστώ νομίζω πως είναι τούτο το γράμμα ένα σταυροδρόμι για να ξεπεράσουμε την πόλωση και τον θυμο και να λείτουργήσουμε ανθρώπινα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ελενα μου ακριβώς το ίδιο είπα και εγώ στην κοπέλα που το έγραψε όταν το μοίρασε στα παιδιά της στην τάξη !!!! θέλει γερό στομάχι για να προχωράς !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μένω στην τελευταία παράγραφο:
    Στόχος μας η Εφηβική Καρδιά.....

    γιατί αν και επαναστάτρια πληγώνεται εύκολα....


    Τα φιλιά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οχι κατια μου ΠΟΤΕ δε θα αφησουμε το σκοταδι να μας πνιξει!
    καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πω δεν ξερω,λογια δεν μου βγαινουν.Οσο σκεφτομαι αυτη την μαμα που δεν θα ξαναδει το αγγελουδι της...Ευχαριστουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ ax πόσες είναι αυτές οι αφηβικές καρδιές που δεν προλαβαινουμε να αγγίξουμε ......

    @ Ελένη μου γλυκειά θέλει συνειδητό κόπο για να μην μας αγγίζει το σκοτάδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Ρεβέκκα μου εδώ τα λόγια γίνονται βλέμματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Ειρήνη και Ρένα , σας ευχαριστώ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας
    το διαβάζω στα παιδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν υπάρχουν λόγια σε τέτοιες περιπτώσεις...
    Μόνο συναισθηματική φόρτηση...
    και θλίψη για αυτή την μάνα που εχασε τόσο άδικα
    το αγγελύδι της...
    Ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου Μαριλις μου
    που το μοιράστηκες μαζί μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Εγώ ευχαριστώ που πιάνει τόπο

    @ φιλάκια mar9659

    ΑπάντησηΔιαγραφή