Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

το πρώτο μας giveaway

Καλώς ήρθατε !!!!! Ελάτε να κεραστείτε και να δηλώσετε  συμμετοχή στο πρώτο μας  giveaway . Το κέρασμα είναι πολλαπλό , για τις γιορτές μας ,για τους φίλους στο διαδίκτυο ,  για τα Χριστούγεννα !!!!!!!!



 Έφτασαν τα ονειρεμένα Χριστούγεννα και τα blog  μας , MARILISE , STARS AND ICICLES και ΟΚΤΑΝΑ  προσφέρουν τρία δώρα   .Φωτογραφίες των δώρων θα αναρτήσω τις επόμενες μέρες Η κλήρωση θα γίνει  στις  31-12 - 2010 

Η διαδικασία είναι γνωστή έως τις 30 Δεκεμβρίου αφήστε ένα σχόλιο σε ένα απο τα τρια blog , και αν θέλετε διαδώστε το .....

21 σχόλια:

  1. σήμερα πρωτοδιάβασα το blog....και νομίζω οτι στάθηκα τυχερή...αιτούμε λοιπόν....συμμετοχή στην κλήρωση....Καλώς σας βρήκα....και καλές γιορτές...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΗΛΩΝΩ ΑΜΕΣΩΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγω μεσα...Καλες γιορτες κοριτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φυσικα δηλωνω και εγω συμμετοχηηηηηηηη!!!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε!!Τι καλά εγώ θα μείνω εκτός...αν ειναι δυνατόν..μέσα κι'εγώωωω δηλώνω συμμετοχή!!!
    Καλές γιορτές κοριτσάκιααα!!
    Γιορτινά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλες γιορτες.....ισως να ειμαι η τυχερη????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ ΔΕΝ δηλώνω για να κάνω την διαφορά !!!!

    τα φιλιά μου τα πρωίνά, μες την συννεφιά και το κρύο! Αλλά γλυκά και κερασένια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έι ψιτ... εγώ χωράω???χιχι...
    Φιλάκια πολλά Marilise μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πάντα τέτοια χαρούμενα και γιορτινά..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλες γιορτες και ως γνωστον τα δωρα ειναι παντα ευπροσδεκτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι γλυκιά χειρονομία! Γενναιόδωρο εκ μέρους σου ό,τι και να 'ναι! Χαρούμενα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναστε καλά και καλές γιορτές σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά, με υγεία και κάθε ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή