Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

χρόνια πολλά όνειρο μου


χρόνια πολλά και καλά Μαρία Αριάδνη !!!!!!!!

24 σχόλια:

  1. να την χαιρεσαι!!! πες της χρονια πολλα και μαγικα απο μενα!
    καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τη χαίρεσαι, χρόνια της πολλά, ονειρικά , παραμυθένια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύχρονη και ευτυχισμένη να είναι,να την χαίρεσαι!!!
    Ελα μια βόλτα από το μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, έχουμε και τούρτα!
    Χρόνια πολλά!

    Φιλάκια πολλά, πολλά, πολλάαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια της πολλα και καλα
    καλη τυχη στην ζωη της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. προκειται για την κορη σου??επειδη δεν ξερω!

    οπως και να χει χρονια της πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χρόνια πολλά,να είναι γερή ,καλοφωτισμένη,και τυχερή.φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τις καλύτερες ευχές κι από μ'ένα!Να την χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα να αρχίσει απο αύριο για όλους μας.

    ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ.Παίρνω κομματάκι απο την τούρτα και αφηνω ευχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύχρονη και γερή.
    Ολα τα ονειρά της να γίνουν πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Xρόνια της πολλά και να τη χαίρεστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια της πολλά,πολύχρονη!!!! Κάτια μου θα ήθελα να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές που μου έγραψες.Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γία αυτό λατρεύω το blogging , είσαστε όλοι και όλες απίστευτοι , σας ευχαριστώ απο καρδιάς και ας χαιρόμαστε όλοι όλους τους εορταζούμενβους μας πού έλεγε και η σοφή νόνα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χρονια της πολλα να την χαιρεσαι.ευχαριστουμε για το κερασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ,ΜΑΓΙΚΑ,ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ...ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ....ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ...ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρονια της πολλαααααα!! Να την χαιρεστε!! Να ειναι παντα εκεινη..

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να είναι χιλιόχρονη και καλόχρονη!!
    Να την χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πέρασε όποτε μπορέσεις απο τη "γειτονιά" μου, σε περιμένει κάτι...
    Καλό βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια καλά και γερά!
    (αργοπορημένη, έμεινε τούρτα ήήήή, στην επόμενη γιορτή που δεν θ' αργήσει, φαντάζομαι!!).

    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή