Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

αποκριάτικο σπιτάκι !!



Η Ίλια έψαχνε αυτές τις μέρες τις μωρουδιακές της φωτογραφίες για να διαλέξει μια για την επετηρίδα της Γ Λυκείου , είναι πολύ έξυπνη αυτή η κίνηση βάζουνε μια φωτογραφία μωρουδιακή και την τωρινή , και εκεί μέσα ανακλύψαμε θησαυρούς χρόνων , γιορτές , καμώματα , γέλια , νευρα , χαμόγελα και ντροπές , λουκούλεια γεύματα και πασαλείματα και φυσικά αποκριάτικες φορεσιές




 στη παραπάνω φωτογραφία είναι ντυμένη σπιτάκι , μια φορεσιά που έγινε απο το πουθενά με την βασική επιμέλεια της  προγιαγιά όσο αφορα την κίτρινη φόρμα απο φόδρα , το καπέλλο στέγη στο έκοψα σε φόρμα αφρολέξ  και το έντυσα μετά με φόδρα κόκκινη και άσπρη , δαντελίτσα με κοκκινο τελέιωμα και στην μια άκρη κόλλησα με συρραπτικά το φουγάρο αφρολεξ στρογγυλλό με ένα μαυρο τσόχινο καπέλλο . Μετά στο κορμάκι κόλλησα παραθυράκια  απο αφρολέξ  και κόκκινη φόδρα και πάνω τους με ασημόχαρτο έφτιαξα τις κουρτίνες και  με πράσινη τσόχα τα λουλουδάκια , τό ίδιο έγινε και στα ποδαράκια που όταν ήταν ενωμένα δείχναν σαν πορτούλα

δεν έχω καλλίτερες φωτογραφίες αλλά νομίζω πως ήταν απο τις ωραιότερες στολές των κοριτσιών !!!!

                                          


                                 τρέξτε να φτάσατε την αποκριά  του σπιρτόκουτου μας

17 σχόλια:

  1. Πολύ χαριτωμένο κοστούμι για το μικρό κορίτσι, είναι όμορφο!
    Όμορφες αναμνήσεις, φίλη.

    Ένα φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπιτακι;;;τελειο το βρισκω.Η σκεπη καταπληκτικη,μακαρι να ειχαν τετοια τα σπιτια μας.καλο Σαββατοκυριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ζηλευω!!!!! τελεια στολη! και η κορη σου μια κουκλιτσα! τη θελω για...νυφη! μπορω;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο σπιτάκι το "Σπιτάκι" σου!

    Να σου ζήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πρωτότυπη στολή, σίγουρα κρύβει ένα σωρό όμορφες αναμνήσεις!!
    Καλές Απόκριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κατια μου η σημερινη αναρτηση μου ειναι αφιερωμενη σε σενα και τη χριστιανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ veronicaki μου , ήταν απο τα πιο αγαπημένα μου

    @ meanan μου ήταν τότε που μας έλεγε πως όταν μεγαλώσει θέλει να χτίζει σπίτια αλλά όμορφα σπίτια με στέγες με κεραμίδια και τζάκια , αυτό το όνειρο το κρατάει ακόμη , μακάρι φέτος να τα καταφέρει στις πανελλήνιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ ατότε ονειρονεραιδένια μου να την χ΄σω στο ψυγείο να περιμένει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ skroyzzzzzz νάσαι πάντα καλά καλέ μου

    @ Ρεγγίνα μου όντως η στολή υποστηρίζεται απο το περιεχόμενο

    @ πράγματι Ελενα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ και αστείο , κοκκινο φουστανάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ πρωτότυπη και ευφάνταστη στολή!! Μπράβο σε όλες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φιλάκια και πολλά πολλά ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ευχαριστώ για τη συμμετοχή...
    ένα κουκλί είναι...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή