Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΩΡΆΚΙ - ΒΡΑΒΕΊΟ

Η φίλη Κάλλι απο την http://epiloxeiakatathlipsi.blogspot.com/ μου χάρισε ένα ηλιόφωτο βραβείο
και εγώ το στολισα στο εξοχικό μου την Οκτάνα !!!!

Τώρα λοιπόν θα το μοιράσω και εγώ με την σειρά μου σε 10 ( μόνο δυστυχώς !!!!) φίλες !!!!!

1,στο Χειροτέχνημα _Handmade , που ξεκίνησε κιόλας τα χριστουγεννιάτικα αριστοτεχνήματα του !
2. στις χειροποίητες δημιουργίες της sweet dreams
3.sστο γλυκο bear hiv
4. στη mourmoura  του δικού της παραμυθιού
5.Στη γυριστρούλα των ανεμόμυλων
6, στη φυσικένια μου τη λατρεμένη που χαρίζει φώς στο χειμώνα μας !!!!
7,στη Νίκη που είναι σκέτη γλύκα !!!!
8,στη γλυκειά Μανούλα του πλεκτού εγκωμίου
9, 10 .............................................1000000000000@@@@@@@
σε όλους και όλες που φωτιζεται  τις μέρες μου !!!!!


7 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια!!!

    Παντα τετοια!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα αν κ πολύ άργησα να σε επισκεφτώ!
    Ελπίζω να τα λέμε που και που!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θερμά συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!!
    και... σε ευχαριστώ πολύ - πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και απο μένα φιλάκια μαρουλάκι μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλώς σε βρήκα και γω νάρχεσαι συχνά σε περιμενω Νένη μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ σε ευχαριστώ Χριστιάνα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. marilise γλυκιά μου,

    σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για άλλη μια φορά. Άργησα να έρθω να το παραλάβω... δε θυμώνεις, ε???

    Πολλά πολλά φιλιά κι επιφυλάσσομαι για ανταπόδωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή