Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

1 χρόνος Marilise !!!!!

 "".....κάθε χρόνος οφείλει να είναι καλλίτερος απο τον προηγούμενο
και αφού ο χρόνος είναι φίλος , κάθε φέτος διαλέγω να είναι καλλίτερο απο όλα τα προηγούμενα .......  ""
 

Ενα χρόνο ακριβώς πριν , έκανα την πρώτη μου ανάρτηση σε αυτό το blog  .Αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου ιστολόγιο αφού ταξίδευα για μήνες σε μπλογκογειτονιές  και αφού μαγεύτηκα απο τον κόσμο των ιστολογίων .

΄Τούτη εδώ η ανάρτηση δν είναι απλά εορταστική είναι μια μοναδική ευκαιρία να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους εσας που επισκεφτήκατε την Marilise, ταξιδέψατε μαζί της , γίνατε φίλοι της ,  αφήσατε τα σχόλια σας  και με βοηθήσατε να ξεδιπλωσω τις σκέψεις μου αβίαστα  .

Ηταν και για μένα ένα ξάφνιασμα τούτος ο κόσμος , ο ονειρικός , με φίλους και φίλες που δεν έχω καταφέρει ακόμη να συναντήσω δια ζώσης , μοιραστήκατε τις χαρές και τις λύπες μου , τα χαμόγελα και τα δάκρυα , τα όνειρα , τις ιδέες ,  τις σκέψεις  , τους στόχους και τις δημιουργίες .


ελάτε να κεραστούμε λοιπόν

...γιατί ο χρόνος είναι φίλος , και κάθε φέτος θάναι πάντοτε καλλίτερο απο  όλα τα προηγούμενα  ....


Πριν τελείωσω όμως την ανάρτηση μου αυτή θα μου επιτρέψετε να ευχαριστήσω για μια ακόμη φορά την  καλή μου Ανεραίδα που μου έκανε την τιμή να μου κάνει ποδαρικό

40 σχόλια:

  1. Εύχομαι να σε έχουμε γειτόνισσα για πολλά πολλά χρόνια ακόμα και με πολλές πολλές αναρτήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΧΑΡΑ ΣΟΥ!!
    ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια πολλαααααα!! Εχει κατι ο Μαρτιος και πολλοι εχουμε φτιαξει τα μπλογκοσπιτακια μας τοτε? Ποιος ξερεις!!

    Εμεις σ'ευχαριστουμε που μοιραστηκες ολα αυτα μαζι μας!!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ rena μου σε ευχαριστώ εύχομαι νάσαι εκει να με εμπνέεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @μαρουλάκι μου νομίζω πως είναι η άνοιξη που μας εμπνέει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειμαστε σχεδον ισα.Καλη συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πως νόμιζα πως σε γνωρίζω από παλιά;
    Να είσαι καλά να μοιραζόμαστε τα μπαλκόνια...
    Μη το ξεχνάς.. το έχεις υποσχεθεί...
    Ολη την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να τα χιλιάσει το μπλογκάκι σου!!αυτό σκεφτόμουν,ότι τέλος φλεβάρη έκλεισε και το δικό μου ένα χρόνο!!το είχα ξεχάσει τελείως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σευχαρηστουμε που μοιραστικες μαζι μας ολα οσα νοιωθεις
    ευχομαι να εισαι για πολλα πολλα χρονια κοντα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ενας χρονος marilise κι ενας χρονος γνωριμιας εστω και διαδικτυακης/τηλεφωνικης με μια απο τις πιο απιθανες γυναικες που γνωρισα στη ζωη μου...εσενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένας χρόνος τρυφερός, ευαίσθητος, δημιουργικός, γενναιόδωρος ( ;) ), φωτεινός, αρωματικός και πολύχρωμος (σαν τα λουλούδια σου), γλυκός (σαν τις συνταγές σου), δροσερός (σαν τις θάλασσές σου)...
    Ένας χρόνος μόνο;
    Χαίρομαι που σε γνώρισα!
    Χαίρομαι που είσαι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χρονια σου πολλα καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά σου εύχομαι κι εγώ!
    Ακόμη περισσότερους φίλους και αναρτήσεις.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα ξαφνικα μου μοιαζει πως εισαι εδω απο παντα.Χρονια Πολλα Μαριλιζ.Καλη συνεχεια με πολλες αναρτησεις και πολλους καινουριους φιλους.φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά!!
    Χιλιόχρονο το όμορφο σπιτάκι σου με τις πολύ όμορφες αναρτήσεις!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ meanan δίπλα δίπλα μες σε μια βδομάδα και με διαβάζεις και σε διαβάζω και γελάμε μαζί πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ Αντιγονάκι μου και γω σέχω μέσα μου και σε κουβαλάω χρόνια περισσότερα απλά ρτώ ρα ανταμώσαμε στο διαδίκτυο , και μόλις γλυκάνει ο καιρός εσύ να δεις βεραντάδες που θα κάνουμε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Ειρήνη μου είναι υπέροχος ο κόσμος τούτος και μοιράζομαι αβίαστα την αγάπη σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ονειρεμένο μου Ελενάκι εσένα σου χρωστώ περισσότερα και πρώτα πρώτα ένα ταξίδι στη Ρόφδο και καρφί για την αγαπημένη μου Σύμη μετά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Υπατία μου Αλεξανδρινή , απίστευτη και ονειρική , με συγκίνησες με τα υπέροχα λόγια σου και εγώ χάρηκα τόσο πολύ που σε συνάντησα και μου κάνεις την τιμή να διαβάζω τις σκέψεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Katrina σε ευχαριστώ πραγματικά το μέλλον είναι μια πρόκληση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ σε ευχαριστώ Ευαγγελία μου , και καλή μας συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Γιάννα μου μας αντέχει το παλκοσένικο εμάς και θα μας αντέχει για πολλά πολλά χρόνια σε ευχαριστώ και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ελενάκι μου , πάντα πρώτη και καλλίτερη στις ευχές σε χιλιοευχαριστώ καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Cristina D σε ευχαριστώ φιλενάδα μου φιλάκια
    ακι χίλιες ευχές και για σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Marilise χρονια πολλα στο σπιτακι σου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κοπέλα μου να τα χιλιάσεις...να είσαι στη γειτονιά μας πολλά πολλά χρόνια και να χαιρόμαστε τη συντροφιά σου...
    ( μπορώ να έχω εκείνο το κράντσυ κομματάκι παρακαλώ...)...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Marilise,χρόνια πολλά!Πολλές αναρτήσεις πάντα τρυφερές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια Πολλά και Καλά με πολλές πολλές αναρτήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ σε ευχαριστώ συνονόματη Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @vivikospirtokoytaki μου σου αξίζουν χίλια και άλλα χίλια γλυκάκια εσένα για όλα όσα μας χαριζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ ελένη μου σε ευχαριστώ και σου αντεύχοαμι με όλη μου την καρδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ σε ευχαριστώ αlterego μου , πλεκτό εγκώμιο , να χαίρεσαι την πανέμορφη οικογένεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ κοκκκινο φουστανάκι μου δεν πας πίσω σε γλύκα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ ε.μ. σε ευχαριστώ και σου έυχομαι καλή αρχή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Tις θερμότερες ευχές μου !
    Καλή συνέχεια με πολλές αναρτήσεις!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή