Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

καλέ κοίτα φαντασία

 Η μητέρα του παρακάτω εικονιζόμενου μικρού κοριτσιού είναι μια Πληροφορικός απ' το Ελσίνκι της Φινλανδίας. Ενόσω η κορούλα της κοιμάται του καλού καιρού, εκείνη δημιουργεί έναν ολότελα διαφορετικό κόσμο . με οτιδήποτε μπορεί να βρει εύκαιρο! Και κάπως έτσι έγινα διάσημες οι δυο τους! Πραγματικά ασύλληπτη φαντασία και δημιουργικότητα!


 καλή βδομάδα φίλοι και φίλες ,,,,,
εγώ προσωπικά γέλασα με την ψυχή με τούτες τις φωτογραφίες !!!!!

αφιερωμένη τούτη η ανάρτηση στην καλλίτερη παιδική μου φίλη απο το σχολείο , την Αννούλα  που έχει γεννέθλια  και που τα τελευταία  18 χρόνια κατοικεί  στην Σύρο και βλεπόμαστε αραιά και που αλλά μιλάμε συχνότερα !!!!!!

12 σχόλια:

  1. ΜΩΡΕ ΚΡΙΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ κι εγώ έχω ξετρελαθεί! Τόσες μέρες τις κοιτάζω και τις ξανακοιτάζω και δεν τις χορταίνω... Υπέροχες φωτογραφίες!
    Καλή εβδομάδα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Marilise,είναι απίστευτες!
    Κάπου τις είχα δει στις περιηγήσεις μου και από τη μια γελούσα και από την άλλη θαύμαζα τη μαμά για την ευρηματικότητά της.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι καταπληκτική, ζωντανή τέχνη είναι αυτή!
    Απίστευτη σύλληψη ιδέας!
    Μου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις έχω δει και παλιότερα, αλλά όσες φορές κι αν τις δώ, με κάνουν και χαμογελάω!!
    Καλή βδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απίστευτες φωτό!!! Λοιπόν η μαμά έχει πάρα πολύ μεγάλη φαντασία και χιούμορ!! Φαντάζομαι τι θα πει το κοριτσάκι όταν μεγαλώσει και δει τις φωτογραφίες!!!!!!!!!!!!!!!

    φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαζομαμάδες !!!
    Υπέροχες ευρηματικές φωτογραφίες ...
    Την καλησπέρα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερές!!! Καλή εβδομάδα κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απιστευτες φωτογραφιες!!!το κατι αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη ανάρτηση!
    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή