Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Μ.Ρασούλης - Αχ ελλάδα σ αγαπώ (πρώτη εκτέλεση, 1984)




"H  παρούσα σελίδα και εγώ προσωπικά , καταδικάζουμε τη βία απριόρι , ντε προφούντις και ντεφάκτο , ότι μορφή και να πάιρνει  θάχομε την ευκαιρία να τα πούμε πιο αναλυτικά λίαν συντόμως απο αυτό εδώ το σημείο
χαιρετώ
Μανώλης  Ρασούλης "

έτσι ξεκινούσε το επίσημο site του Μανώλη Ρασούλη

τώρα εδώ και μερικές μέρες μας χαιρετά απο ψηλά τραγουδάει , χορεύει
και εμείς τον θυμόμαστε μέσα απο τα τραγούδια του !!!!!

Μανώλης Ρασούλης  Ειρήνη  Ημίν

7 σχόλια:

  1. merika pragmata oti kai na ginei menoun! :) kali evdomada!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλό ταξίδι λοιπόν τώρα νατάμωσε με τούς αγαπημένους του Μάνο και Ακη Πάνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό του ταξίδι....θα βρει καλή παρέα εκεί που πάει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα τον θυμόμαστε..
    Θα τραγουδάμε...μαζί του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ φίλε leviathan ρυτυχώς μένουν στέρεα μέσα στα αυτιά μας , καλή βδομάδα

    @ ε.μ. , σίγουρα ταξιδεύει στην τραγουδοχώρα των πολλών δημιουργών

    @ κόκκινο φουστανάκι μου , Ελευθερία μου , γιαγιακα μου , και Ελενα μου , θα ταξιδεύει και μεις θα τραγουδάμε τα τραγούδια του και θα ταξιδεύουμε μέσα απο αυτά , έτσι δεν γίνεται πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή