Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

ανοιξιάτικοι ήλιοι





διάβαζα τούτες τις μέρες στο ταξίδι μου και ξεθαρρεύτηκα και θελησα να το μοιραστώ μαζί σας ....... Διάβαζα खलील गिब्रण

διάβασε τα κατάστιχα του χθές και θα κατλάβεις ότι ακόμη χρωστάς στους ανθρώπους και στη ζωή ......

Η αγάπη δεν δίνει τίποτα παρά μόνο τον εαυτό της , και δεν πάιρνει τίποτα παρά απο τον εαυτό της .....

όταν είσαι λυπημένος , κοίταξε ξανάμέσα στην καρδιά σου και θα δεις ότι πραγματικά κλαις για κείνο που υπήρξε η χαρά σου .......

Ο πόνος σας είναι το σπάσιμο του όστρακου που περικλέιει την γνώση σας ....

Ο καρδιές σας γνωρίζουν σιωπηλά τα μυστικά των ημερών και των νυκτών ।

Το κρυφό πηγάδι της ψυχή σας πρέπει να αναβλύσει και να τρέξει κελλαρίζοντας προς την θάλασσα

Η ψυχή ξεδπλώνεται , όπως ο λωτός με τα αναρίθμητα πέταλα ..........

Μεγάλος είναι αυτός που μεταλλάζει τη φωνή του ανέμου σε τραγούδι και το κάνει γλυκό με την αγάπη του ........

Η εμφάνιση του πρωινού ήλιου που καθρεφτίζεται μέσα σε μια δροσοσταλίδα δεν είναι μικρότερη απο τον ίδιο τον ήλιο . Η ανταύγεια της ζωής μέσα στην ψυχή σας δεν είναι τίποτα λιγότερο απο την ίδια την ζωή .......

........ εγώ ο άνθρωπος , τέλος δεν έχω ।

Αφιερωμένο στους συνταξιδιώτες μου στο όνειρο !!!!!!

4 σχόλια:

  1. "διάβασε τα κατάστιχα του χθές και θα καταλάβεις ότι ακόμη χρωστάς στους ανθρώπους και στη ζωή..."
    Τα χρέη μας προσπαθούμε όλοι ν' αποπληρώσουμε!
    Χρόνια Πολλά και Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γιαυτό και παραμένουμε ενεργοί για τα πρίν και για τα μελλούμενα αγαπημένη μου Υπατία
    Χριστός Ανέστη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο τα ωραιότερα κείμενα που έχω διαβάσει τελευταία και δεν κρύβουν την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ Χαρά μου , και εγώ συχνά αποζητώ τον Χαλίλ Γκιμπράν , γιατί είναι άμεσος και απλός

    ΑπάντησηΔιαγραφή