Σάββατο 10 Απριλίου 2010

βιβλια για συγκατοικίδια και ανθρώπους















Επισκεφτήκατε την pink dreamer , κρύβει μια έκπληξη μια γέννηση !!!!!
Βρήκα και εγώ την ευκαρία να σας παρουσιάσω ένα βιβλίο που λάτρεψα τον τελευταίο καιρό και μου το χάρισε η φίλη Αργυρώ Μώρου , παρουσιάστρια της εκπομπής Συγκατοικίδια τα πρωινά της Κυριακής στον Αντεννα .. και όχι μόνο !
Είναι το βιβλίο του CESAR MILLΑΝ , the book of the year , το Νο 1 bestseller στις ΗΠΑ " o εαυτός μας κι ο κόσμος με τα μάτια του σκύλου μας " εκδ ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Είναι γεμάτο διακεδαστικές ιστορίες σκύλων και πάράλληλα γίνεται πολύτιμος οδηγός για να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας αλλά και τον κόσμο γύρω μας απο μια οπτική γωνία που εμείς αγνοούμε .

" Τους σκύλους απλά τους διορθώνω , τους ανθρώπους όμως πρέπει να τους εκπαιδεύω " Cesar Millan

1 σχόλιο:

  1. ενδιαφερον μου ακουγεται αυτο marilise μου! το σκαντζοχοιρακι μου εχει και ονομα τωρα! Αγκαλακι!!!
    μετα τις 12 αποψε,περνα απο το μπλογκ μου,σου εχω μια εκπληξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή